Blogger jeg følger

søndag 3. oktober 2010

Som tida flyr..

Jeg registrerer at det allerede er 14 dager siden vi hadde første kurssamling! Mine optimistiske vurderingerer av hvor raskt jeg skulle sette meg ned å jobbe med dette slo feil, gitt ..


Men i dag, altså. Det regner jevnt, så dette er også en god unnskyldning for at jeg ikke kan gå ut. Jeg merker at jeg må gjenoppfriske funksjonene i bloggverktøyet vi lærte. Jeg ville feks gjerne gjøre synlig på min blogg hvem jeg følger - ikke bare hvem som følger meg. For å få til det måtte jeg konfigurere Bloggliste. Man kan velge hvor mange av bloggene en følger som skal vises, hvor mye som skal vises, rekke følge etc. Jeg velger først å ha med tittel på de nyeste elementene, men når jeg sjekker min blogg etterpå, ser jeg at listen da blir altfor lang og tar opp for mye plass. Jeg velger derfor bare Ikon og dato for siste oppdatering.


Designet på bloggen min er enkelt, basert på malen som heter Vannmerke. Mulig jeg endrer senere, når jeg ser andre muligheter eller begrensninger ved denne, men foreløpig beholder jeg den slik.

1 kommentar:

  1. Tida går kjempefort, vi hadde god tid til neste samling, men plutselig er det bare 14 dager igjen!

    SvarSlett